Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

AFSÜ Hastanesi, memnun etmeye devam ediyor!

AFSÜ Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi (SUAM) Kalite Yönetim Birimi tarafından, Başhekim Prof. Dr. Ahmet Ali Tuncer’in katılımıyla “Hasta Deneyim Anketleri ve Hasta Görüş ve Önerilerinin Değerlendirilmesi” toplantısı yapıldı.

AFSÜ Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi (SUAM) Kalite Yönetim Birimi

 

 

D Blok Konferans Salonunda yapılan toplantıda hastanede yatan, ayaktan ve acil hasta kategorilerinde düzenli olarak uygulanan ve analizleri yapılan memnuniyet anketleri ile hasta istek, görüş, öneri ve şikâyetleri değerlendirildi. Hasta Memnuniyet Anketlerinin 2024 ve 2025 ilk 5 aylık verilerinin karşılaştırıldığı toplantıda memnuniyet düzeyindeki pozitif artışa dikkat çekildi. Buna göre 2024 yılının yatan hasta kategorisinde memnuniyet düzeyi ortalaması yüzde 82,84 iken, 2025 yılı ilk 5 aylık verilerine göre memnuniyet düzeyi ortalaması yüzde 94,64 oldu. 2024 yılının ayaktan hasta kategorisindeki memnuniyet düzeyi ortalaması yüzde 81,94 iken, 2025 yılı ilk 5 aylık verilerine göre memnuniyet düzeyi ortalaması yüzde 93,97 oldu. 2024 yılının acil hasta kategorisinde memnuniyet düzeyi ortalaması yüzde 81,40 iken, 2025 yılı ilk 5 aylık verilerinde memnuniyet düzeyi ortalaması yüzde 93,50 olarak hesaplandı.

HASTANE TARAFINDAN YAPILAN UYGULAMALAR DA KONUŞULDU

Hasta memnuniyet düzeyindeki pozitif yönlü artışın ayaktan ve yatarak tedavi gören hastalara yönelik düzeltici ve iyileştirici faaliyetlerin etkisiyle olduğu ifade edildi. Toplantıda memnuniyet düzeyinin artışına yönelik hastane tarafından yapılan uygulamalar da konuşuldu. 2024 yılında uygulanan anketlerde hasta memnuniyetsizliğinin sebeplerinden biri olarak temizlik problemi öne çıkmaktaydı. İlgili sorunun çözümüne yönelik olarak genel alan, tuvalet ve lavaboların yenileme işlemleri tamamlandı; yatan hasta odalarının boya ve tadilat işlemleri sürdürüldü, İş Gücü Uyum Programı kapsamında göreve başlayan temizlik personelinin genel alan temizliğinde tam zamanlı çalışma süreçleri tamamlandı.

HASTALARIN MEMNUNİYET DÜZEYLERİ ARTIRILDI

Radyolojik görüntülemede “Hastane içi ulaşımda zorluk yaşıyorum” bildirimlerine yönelik ikinci bir tomografi cihazı hizmete alınarak ve F Blok zemin katta ayrı bir röntgen alanı oluşturularak hastaların memnuniyet düzeyleri artırıldı. Yine F Blok zemin katta EKG sırası bekleyen hastalara yönelik fiziksel alanın genişletilmesiyle aynı anda daha çok hastaya hizmet verilmeye başlandı. Bir klinikte bağışçı desteğiyle fiziksel tasarımı modern sağlık tesisi yapısına uygun olarak prototip bir oda oluşturuldu ve bu tasarım ilgili kliniğin diğer odalarında da uygulanmaya başlandı. Aynı prototip odanın diğer yataklı servislerde de uygulanması için çalışmalar başlatıldı. Son olarak hastane yönetimi tarafından randevu ve sonuç verme süreçlerine yönelik iyileştirme çalışmalarının yapıldığı ifade edildi. Uygulanan anketlerin soru bazında aldığı yüzdelik değerlerin ayrı ayrı görüşülerek ilgili kategorilerde yapılacak iyileştirme faaliyetlerinin planlandığı toplantının sonunda Başhekim Prof. Dr. Tuncer hastaneden hizmet alan hastaların, hasta yakınlarının ve çalışanlarının memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak için gece gündüz azim ve fedakârlıkla çalıştıklarını söyledi. Prof. Dr. Tuncer, 2025 yılı içerisinde iyileştirici faaliyetlerin hız kesmeden devam edeceğini belirterek çalışma arkadaşlarına teşekkür etti. >>>Haber Merkezi

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Gazete3.com.tr editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle Gazete3 sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz.
Verified by MonsterInsights