Doğrudan iletişim sağlayan ve kesintisiz hizmet veren Beyaz Masa, Çağrı Merkezi, sosyal medya ağları, WhatsApp İhbar Hattı ve ULAKBEL ile vatandaşların yanında olmayı sürdürüyor. Bu yılın ilk iki aylık verileri kapsamında 2 bin talep çözüme kavuşturuldu
Belediye Başkanı Mehmet Zeybek Başkanlığında etkin, şeffaf ve hesap verilebilir Belediyecilik anlayışı ile hizmet veren Belediye, birimler, sosyal medya, çağrı merkezi, beyaz masa ve WhatsApp üzerinden gelen başvuruları anında çözüme kavuşturuyor. Beyaz Masa, Çağrı Merkezi, mail, Sosyal Medya, ULAKBEL, Açık Kapı ve CİMER modüllerinden gelen başvurular Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü üzerinden sorumlu müdürlüklere aktarılarak geri bildirim sağlandı. Gelen talep ve şikâyetler görevli personeller tarafından kayıt altına alarak, ilgili müdürlüklerine iletiliyor. Takibi yapılan ve ilgili müdürlükler tarafından çözüme ulaştırılan talepler hakkında, vatandaşlara geri dönüş yapılarak bilgilendirme gerçekleştiriliyor.
2 BİN BAŞVURU ÇÖZÜME KAVUŞTURULDU
“Beyaz Masa Çözüm Merkezi” kurulduğu günden bu yana Afyonkarahisar sakinlerinin talep, öneri ve şikâyetlerini dinleyerek, kısa sürede çözüme kavuşturuyor. Yılda ortalama 150 bin çağrı karşılayan ve her türlü kriz anında aktif bir şekilde görev alan Beyaz Masa Çözüm Merkezi, vatandaşlarla ilgili birim ve kurumlar arasında köprü görevi görüyor. Çözüm Merkezi, asrın felaketi olarak adlandırılan Kahramanmaraş depremlerinin ardından da yoğun mesai yürütüyor. Beyaz Çözüm Merkezi, 444 03 83, 0533 311 52 52 ya da 0272 214 42 55 numaralı telefon üzerinden merkeze ulaşan depremzedelere de talep, öneri ve şikâyetlerine karşılık çözüm üretecek ilgili birim ve kurumlara anında yönlendirmelerini yapıyor. Ocak ayı itibari ile bugüne kadar 2 bin başvuru çözüme kavuşturuldu.>>>Gazete3