Araştırmaya göre katılımcıların yüzde 77’si belediyenin çalışmalarını olumlu değerlendirirken, yüzde 16’sı memnun olmadığını, yüzde 7’si ise kararsız olduğunu belirtti. Sonuçlar, her altı kişiden birinin hizmetlerden memnun olmadığını gösterse de genel tablo, Bolvadin Belediyesi’ne duyulan güvenin oldukça yüksek olduğunu ortaya koydu.
VATANDAŞIN ÖNCELİĞİ GÜVEN, HİZMET VE DÜRÜSTLÜK
Ankette öne çıkan verilere göre, katılımcıların yüzde 40’ı belediye yönetiminde “dürüstlük ve güveni” en önemli kriter olarak gördüğünü ifade etti. Yüzde 26’sı proje üretme becerisini, yüzde 21’i halkla iletişimi, yüzde 8’i deneyimi, yüzde 5’i ise parti tercihini öncelikli unsur olarak belirtti.
Vatandaşların yarısına yakını mevcut yönetimin dürüstlük, güven ve şeffaflık ilkeleri doğrultusunda hareket ettiğini düşünürken; yapılan projeleri somut hizmet göstergesi olarak değerlendirdi. Anketin en sık dile getirilen kavramları “güven”, “hizmet”, “dürüstlük” ve “istikrar” oldu.
AYNACI: “BU GÜVENE LAYIK OLMAK İÇİN ÇALIŞIYORUZ”
Bolvadin Belediye Başkanı Derviş Aynacı, araştırma sonuçlarını değerlendirerek vatandaşlara teşekkür etti. “Halkımızın bize duyduğu güven ve memnuniyet, en büyük motivasyon kaynağımızdır. Bolvadin’e hizmet ederken dürüstlük, istikrar ve şeffaflıktan taviz vermeden çalışmaya devam edeceğiz” diyen Aynacı, belediye olarak hedeflerinin her zaman vatandaşın memnuniyetini esas almak olduğunu vurguladı.
Berna Uğur TÜRKSOY