Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Zorlu Enerji ile abonelik parmakların ucunda

Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende, abonelik başlatma ve sonlandırma işlemlerinin beş ildeki Müşteri Hizmet Merkezleri’ne (MHM) gitmeye gerek kalmadan dijital kanallar üzerinden nasıl yapıldığını anlatan bilgilendirici broşürler hazırladı.

Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende, abonelik başlatma ve sonlandırma işlemlerinin

 

 

Broşürler, MHM’lerin yanı sıra elektrik odaları, elektrik projeleri yapan firmalar ve emlakçılara da gönderiliyor. Öte yandan şirket, dijitalleşme alanındaki yeni dönem yol haritasını belirlemek üzere Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende Direktörü Tamer Akaslan liderliğinde bir ‘Dijitalleşme Çalıştayı’ düzenledi. Afyonkarahisar, Bilecik, Eskişehir, Kütahya ve Uşak’ta elektrik abonelik işlemleri, satış, faturalama ve tahsilat operasyonlarını yürüten Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende gerek tüketicilerin gerekse çalışanlarının dijitalleşme süreçlerine daha hızlı ve etkin uyum sağlaması için bir dizi çalışma yürütüyor.

DÖRT KANAL SEÇENEĞİYLE HIZLI VE KOLAY ABONELİK İŞLEMİ

Şirket bu kapsamda, tüketicilerin Müşteri Hizmet Merkezleri’ne (MHM) gitmeden abonelik başlatma ve sonlandırma işlemlerini dijital kanallar üzerinden tamamlayabilmesi için bilgilendirici broşürler hazırladı. Elektrik odaları, elektrik projeleri yapan firmalar ve emlakçılara da dağıtılan projeler ile dijital başvuru sürecinin yaygınlaştırılması ve kolaylaştırılması hedefleniyor. Broşürde; elektrik abonelik başvurusu için gerekli bilgi ve belgelere yer verilerek sürecin tek seferde tamamlanması sağlanıyor. Bunun yanı sıra ‘e-devlet platformu’, ZORLU ENERJİ ‘mobil uygulama’, www.oepsas.com.tr üzerinden yapılan ‘online işlemler’ veya 0 850 933 3 999 numaralı ‘çağrı merkezi’ aracılığıyla işlemlerin nasıl ve hangi sırayla yapılacağı bilgisine yer veriliyor.

BELİRLENEN İŞLER ROBOT YAZILIM VE YAPAY ZEKAYA AKTARILACAK

Şirket, tüketicilere yönelik bu çalışmanın yanı sıra kurum içinde dijitalleşme kültürünü artırmak ve yeni yol haritasını belirlemek üzere bir ‘Dijitalleşme Çalıştayı’ düzenledi. Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende Direktörü Tamer Akaslan’ın liderliğinde düzenlenen çalıştaya beş ilden 11 müdür ve 28 yönetici katılım gösterdi. Çalıştayda halihazırda yapılan işlerin bazılarının robot yazılım veya yapay zekayla planlanması, Ar-Ge çalışmaları ile çalışanların dijital bilinç ve farkındalıklarının artırılması üzerinde fikir alışverişi yapılırken önümüzdeki dönem çalışmaları için de ‘Dijital Çalışma Grubu’ kuruldu.

TAMER AKASLAN: “SÜREÇLERİ SADELEŞTİRİP ÇEVİK YAPILAR KURUYORUZ”

Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende Direktörü Tamer Akaslan, dijitalleşme çalışmalarıyla hem kurum içi verimliliğe hem de tüketici deneyimini iyileştirmeye odaklandıklarını söyledi. Akaslan şöyle devam etti; “Dijitalleşmeyi yalnızca teknolojik bir dönüşüm olarak değil, hizmet kalitesini yükselten stratejik bir adım olarak görüyoruz. Sahada süreçleri sadeleştiriyor, içeride daha çevik yapılar kuruyoruz. Aynı zamanda tüketicilerimizin işlemlerini kolaylaştıracak çözümleri yaygınlaştırıyor, her noktada daha hızlı ve erişilebilir bir hizmet sunmayı hedefliyoruz.” >>>Şahan KARTAL

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Gazete3.com.tr editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle Gazete3 sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz.
Verified by MonsterInsights