Kara kutudan elde edilen verilere göre, motorlara yakıt sağlayan kontrol düğmeleri uçak kalkış hızına ulaştığında birer saniye arayla kapatıldı. Kokpit ses kayıtlarında pilotlardan birinin “Neden yakıtı kestin?” sorusuna, diğer pilotun “Ben kesmedim” yanıtı verdiği tespit edildi.
Motorların yeniden çalıştırılmaya çalışıldığı sırada uçağın düştüğü, kazadan hemen önce ise “mayday” çağrısı yapıldığı belirtildi. Ayrıca acil durumlarda devreye giren Ram Air Turbine’ın kalkıştan hemen sonra çalıştığı, uçağın irtifa kaybına havalimanı sınırları içinde başladığı kaydedildi.
Raporda, uçağın ekipmanlarının ve yakıt kalitesinin uygun olduğu, kuş çarpması gibi dış etkenlere rastlanmadığı ifade edildi. Kazada, 242 yolcudan 241’i ile birlikte bölgedeki 29 kişi hayatını kaybetmişti.