Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Abonelik sonlandırmada pratik çözüm

Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende, tayin, şehir değişikliği veya şehir

Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende, tayin, şehir değişikliği veya şehir içinde taşınma gibi nedenlerden dolayı aboneliğini sonlandırması gereken tüketiciler için hızlı ve pratik bir çözüm sunuyor. Buna göre 0850 933 3 999 numaralı çağrı merkezini arayan tüketiciler, yalnızca TC kimlik numaraları üzerinden abonelik iptalini gerçekleştirebiliyor. Son tüketimin faturası ise güvence bedelinden mahsup edilerek 2 iş günü içinde tüketicinin belirttiği şahsi IBAN’ına yatırılıyor.

Taşınma; nakliye, adres güncelleme ve abonelik işlemleri gibi süreçler nedeniyle ciddi bir emek istiyor ve zaman kaybına yol açıyor. Afyonkarahisar, Bilecik, Eskişehir, Kütahya ve Uşak’ta hizmet veren Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende ise bu işlemlerden biri olan elektrik aboneliği iptalinin hızlı ve pratik bir şekilde yapılmasına olanak tanıyor. Buna göre, 0850 933 3 999 numaralı çağrı merkezini arayan tüketicilerin abonelik iptalleri yalnızca TC kimlik numarası bilgisi ile yapılabiliyor. Çağrı merkezi temsilcisi iptal işlemini tamamladıktan sonra en kısa sürede ilgili tesisatın elektriği kesiliyor ve son tüketim fatura edilip güvence bedelinden mahsup edilerek sözleşme sonlandırılıyor. Kalan güvence bedeli ise aramada beyan edilen, tüketiciye ait IBAN’a 2 iş günü içinde yatırılıyor.

TAMER AKASLAN: SÜRECİ ZAHMETSİZ HALE GETİRİYORUZ

Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende Direktörü Tamer Akaslan, “Tüketicilerimizin deneyimlerini sürekli olarak iyileştirmek ve işlerini kolaylaştırmak önceliklerimiz arasında yer alıyor. Aslında abonelik başvurusu, satış ve faturalama operasyonlarında olduğu gibi abonelik iptali işlemini de hizmet verdiğimiz beş ildeki Müşteri Hizmet Merkezlerimiz üzerinden gerçekleştirebiliyoruz. Ancak tüketiciler bu merkezlerimize gelmelerine gerek kalmadan, sıra beklemeden, oturdukları yerden abonelik işlemlerini kolayca yapabilir. Çağrı merkezi temsilcilerimiz işlemleri yalnızca birkaç dakika içinde sonuçlandırarak süreci zahmetsiz hale getiriyor. Dileyen tüketiciler, şirketimizin internet sitesi www.oepsas.com.tr üzerinden abonelik iptal formunu doldurarak da işlemi başlatabilir” dedi. >>>Haber Merkezi

 

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Gazete3.com.tr editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle Gazete3 sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz.